Evenimente

Înscrierile pentru Destinația Anului 2024, în România, se fac până în 15 martie. Cum se desfășoară competiția

Peste 500.000 de voturi sunt așteptate în cadrul competiției din 2024, față de 300.000 de voturi anul trecut. Competiția se desfășoară în trei etape – în prima sunt făcute nominalizările, urmează apoi perioada de votare, iar în a treia etapă are loc jurizarea, în urma căreia vor fi desemnate destinațiile câștigătoare în cadrul Galei Destinația Anului.

RETIM

Cum poate fi făcută o nominalizare? Managerii de destinație sau antreprenorii din turism sunt invitați să intre în cursa pentru premiile acordate în acest an – completând formularul de înscriere de pe www.destinatiaanului.ro.

Fidelity by Iulius Mall

„Dedicată în primul rând românilor care iubesc să descopere România, Destinația Anului® are misiunea să contribuie la afirmarea destinațiilor noastre ca branduri turistice puternice. Destinația Anului® folosește cea mai amplă platformă media integrată (TV, digital și social media) pentru a aduce în atenția românilor destinațiile cele mai spectaculoase din Romania.

Este o competiție cu miză dar și un flux constant de inspirație având ca miez perspectiva turistului. De pildă, la ediția de anul trecut au fost înregistrate 300.000 de voturi ale românilor și au fost generate peste 30 milioane impresii online. În plus, competiția a primit recunoașterea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și a Alianței Pentru Turism ca vehicul major de promovare a excelenței în turismul intern”, declară Mihai Bârsan, inițiatorul competiției Destinația Anului.

Competiția Destinația Anului este importantă deopotrivă din perspectiva câștigătorilor, care astfel pot atrage mai mulți turiști, pentru români care pot descoperi sau redescoperi veritabile comori naționale, dar și ca fenomen, pentru că generează implicare din partea comunităților.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea noastră de cititori:

Lasă un răspuns