Shopping City Timișoara, în parteneriat cu HBO Max, le-a pregătit fanilor serialului „House of the Dragon”, prequel-ul faimosului Game of Thrones, o surpriză impresionantă. În perioada 17 – 26 octombrie, aceștia vor avea ocazia să admire craniul dragonului Balerion, chiar în cadrul centrului comercial.
Celebrul dragon Balerion „The Black Dread” la Shopping City Timișoara
Vizitatorii Shopping City Timișoara vor putea admira și, de asemenea, vor putea face poze cu craniul dragonului istoric din „House of the Dragon” („Casa Dragonului”), aflat în exclusivitate în centrul comercial. Craniul va fi expus într-un decor cu tematica îndrăgitului serial și are o înălțime de 5,5 metri. Balerion, cunoscut sub numele de The Black Dread (Spaima Neagră), a fost dragonul lui Aegon Cuceritorul în timpul Războiului de Cucerire și cel mai mare dragon Targaryen dintre toți cei care au trăit.
Despre House of the Dragon
„House of the Dragon” este unul dintre cele mai îndrăgite seriale ale momentului, iar acțiunea sa precede celebra poveste din seria „Game of Thrones”. Bazat pe cartea „Fire & Blood” a scriitorului George R.R. Martin, serialul redă istoria Casei Targaryen, plasată cu 200 de ani înainte de evenimentele din „Game of Thrones”. „Casa Dragonului” spune povestea unei perioade tulburi pentru Casa Targaryen, care a pus frate împotriva frate și dragon contra dragon. Punctul de dispută este, desigur, cine ar trebui să se așeze pe Tronul de Fier. Serialul poate fi urmarit pe HBO MAX, iar trailerul poate fi vizionat aici.
Celebrul dragon Balerion va ajunge în mai multe centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, astfel: la Ploiești Shopping City, în perioada 29 octombrie-7 noiembrie; la Mega Mall București (între 10-19 noiembrie) și la City Park Constanța (între 21-30 noiembrie).
Despre Shopping City Timișoara
SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.
Carrefour a deschis în Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.
În luna octombrie anului 2021, Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 18 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
Despre Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD) este o companie – lider la nivel global – de media și divertisment care creează și distribuie cel mai divers și cuprinzător portofoliu de conținut și mărci din lume în televiziune, film și streaming. Disponibilă în peste 220 de țări și teritorii și în 50 de limbi, Warner Bros. Discovery oferă inspirație, informații și divertisment publicului din întreaga lume prin intermediul mărcilor și produselor sale emblematice precum: Discovery Channel, discovery+, CNN, DC, Eurosport, HBO, HBO Max, HGTV, Food Network, OWN, Investigation Discovery, TLC, Magnolia Network, TNT, TBS, truTV, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television, WB Games, New Line Cinema, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, Discovery en Español, Hogar de HGTV și altele.
Pentru mai multe informații, vă invităm să vizitați www.wbd.com.