Primarul Reșiței a anunțat că este în căutarea unui lider dinamic, cu experiență în managementul public și/sau privat pentru poziția de Administrator Public/City Manager în Primăria Reșița.
Noul administrator public al Municipiului Reșița va avea atribuții, alături de viceprimari, în derularea următoarelor activități: administrarea patrimoniul orașului; eficientizarea constantă a cheltuielilor de funcționare a Primăriei Reșița și ale instituțiilor din subordine; întreținerea investițiilor făcute de Primărie și reprezentarea instituției în raporturile cu contractanții; verficarea serviciilor contractate de municipalitate;
Conform anunțului profilul candidatului ideal este cu: studii superioare; experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani; cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice; cunoștințe în domeniul bugetării și execuției de bugete; foarte bune aptitudini de negociere; stăpânirea limbii engleze la nivel avansat; rezistență la stres și, obligatoriu, simțul umorului.
Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către dna Tugmeanu Maria, sef serviciu Resurse Umane, până la data de 19 martie 2021.
Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea noastră de cititori: